fjärde dimmensionen ett brev jag skrev till en kamrat

kommer du ihåg då vi åkte upp till xxxxx och xxxxxx, du jag och xxxxxx….det
hände nåt när vi satt ute på bron och rökte jag tittade upp mot himelen vet inte
om ni såg nåt,….men jag kommer ihåg vad berndt sa vilken öppen rymd det
var kväll alla var glada jag gjorde tummen upp för dej för du var så glad.men
jag skyndade på oss så att vi skulle åka hem……………………….detta hände
då……..vi kan inte se den fjärde dimensionen….men inom 200 år ska våra
ögon öppnas…..det dröjer nog längre tills vi kommer in i femte
dimensionen………jag har fått se en glimt av fjärde dimensionen det är
enormt…………..det var stjärnklart och så öppnas det en glugg i en sjärnklar
himmel helt otrolig känsla öppen rymd………det for flera lysande punkter
skepp åt olika håll man kände att här hör jag hemma en enorm närvarotjänsla
med framtiden som om jorden var ett litet hus i rymden………….mina guider
utomjordiska vänner har sagt mej att fjärde dimensionen är här inom 200
år…men femte dimensionnen som det pratas om dröjer längre, när fjärde
dimmensionn kommer får vi se vilken livlig trafik det är på stjänhimmelen

3 thoughts on “fjärde dimmensionen ett brev jag skrev till en kamrat

  1. ”There are an infinite number of parallel realities to choose from ~ change yourself to change your world” ..enligt Bashar iallafall

Kommentera

