min guid kamjal

tänkte berätta om de halvlevande drömmarna om henne hon sa en gång plejaderna,
en annan gång sa hon då jag satt vid datorn och läste om ufo ”vi behöver inga skepp”   hon är 79 år
men ser ut som en 18­-19 åring långt vit år och en lång vit klännng, som jag skrev i boken så hade hon
en lång blå kappa på 80-­talet i stockholm. det konstiga var att jag börjde hitta långa ljusa hårstrån på
kläderna och möblerna på morgnarna när jag vaknade , jag var mörkhårig då jag bodde nere i byn
häruppe i skogen har jag sett henne i drömmen flera gånger om jag får vara lite fräck så står hon i
sovrummet och tar av sej ovan midjan ochvisar två toppiga vackra börst, en annan gång står hon vid
disk bänken och håller på att ställa en kopp uppe i skåpet ,ännu en annan gång står hon vid
diskbänken igen och håller upp kjolen lite och visa vita strumpeband och vita nylonstrumpor, så en
annan gång står hon i sovrummet och sätter en liten bit tejp på vänstra foten, det är
tydliga och klar drömmar, jag kan prata med henne när jag är vaken

Kommentera

