dimmensionsport

hade besök i höstas av andar. de pratade en hel del , en kille och en tjej..jag frågade om det fanns en dimmensions port oss mej . ja svarade de. oftast hörs dom som de talar bakom min vardagsrumvägg. jag förklarade att jag inte förstod att använda porten. då kom killen in i huset. jag kände hans närvaro när han stod i hallen. katten tittade intensivt dit . så hörde jag hur hans röst försvann längre och längre bort. så sa han innan han försvann. ”du håller på i småskolan” snopet, men jag tar det positivt

Kommentera

